Dynamické lekce

Kruhový trénink

Co je kruhový trénink?

- je to cvičení, při kterém jedinec nebo celá skupina cvičí na různé svalové partie

- trenér určí skupinu cviků na strojích či mimo ně na procvičení partií celého těla a poté se jednotlivé cviky provádějí v rychlém sledu za sebou

- jedná se o vynikající prostředek ke zpevnění těla, zlepšení fyzické kondice a k redukci hmotnosti

- trénink není určen pro budování masivní svalové hmoty, a proto se hodí všem, kteří chtějí spojit příjemné s užitečným a berou cvičení pouze jako doplněk k jinému sportu

Jak to funguje?

- na začátku tréninku trenér vybere několik různých stanovišť na kterém budou jedinci cvičit

- na každém stanovišti člověk posiluje čas, který mu trenér určí a poté se rychle přesune na další místo

- tím, že při kruhovém tréninku zapojujete všechny svaly těla, spalujete poměrně dost kalorií

- při maximálním nasazení spálí dospělý člověk až 2500 kalorií

Step aerobik

Co je Step aerobik ?

- vertikální trénink, kdy cvičenci překonávají vystupováním na step a sestupováním zpět na podložku výškový rozdíl

- tím dochází k podstatně jinému zatěžování svalstva dolní poloviny těla než u běžného aerobiku

- step aerobik se vyvinul z rehabilitačního cvičení pro pacienty po operacích kolenního kloubu. Proto by při a zejména po správně sestavené hodině v žádném případě neměla normální zdravou klientelu bolet kolena ani žádné jiné klouby dolních končetin

Jak to funguje?

- dochází ke komplexnímu zatížení svalstva dolních končetin

- při stepu je mnohem méně zatěžován kloubní systém dolních končetin a samozřejmě dochází k mnohem nižšímu zatížení páteře

- stavba hodiny stepu je v podstatných rysech zcela shodná s klasickou hodinou aerobiku

- na jejím začátku je cca 10 – 15 minut trvající „warm up“, kdy dojde k celkové fyzické i psychické přípravě na následující aerobní zatížení, součástí je strečink

- hlavní částí hodiny se obvykle vyplňuje stavbou choreografie a trvá 30 – 40 minut

- závěrečnou část tvoří „cool down“ a důkladný strečink zejména dolních končetin

Power jóga

Co je to Power jóga?

- Power jóga představuje moderní cvičební styl budoucnosti

- cvičení využívá pozic klasické jógy, ale je obohaceno o prvky moderní a jedná se o dynamickou formu cvičení

- pozice v Power józe se tedy dynamicky střídají a důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost.

- lekce Power jógy jsou náročnější oproti klasické józe a slouží tedy pro hubnutí či udržení váhy


Proč cvičit Power jógu?

- pomáhá s hubnutím

- zlepšuje fyzickou kondici

- odstraňuje problémy se zády

- odbourává každodenní stres a uklidňuje nervový systém

- rozvíjí rovnováhu a koordinaci pohybů

- zdravé klouby a páteř díky posilování nejen hlavní svalové skupiny, ale též hlubokého stabilizačního systému

Pilates

Co je to Pilates?


- Pilates je cvičební program, který slučuje prvky rehabilitačního cvičení a východních cvičebních technik jako je joga, tai-chi, chi-kung, atd.

- orientuje se na západního člověka, ale zároveň uznává propojení těla a mysli

 Cílem Pilatesovy metody je:

 - vybudovat silné, pevné, štíhlé tělo

- posílit ochablé svalstvo, protáhnout svaly zkrácené

- odstranit svalové dysbalance ,vadné držení těla a následně pak zmírnit bolesti zad, migrény, menstruační bolesti a jiné

- zlepšit dýchání, podpořit prokrvení a činnost životně důležitých orgánů

- zajistit celkovou vnitřní rovnováhu, fyzickou a psychickou pohodu

Proč cvičit Pilates?

- Pilatesovo cvičení zpevní a opticky zeštíhlí vaše tělo.

- Na první pohled se toto cvičení zdá jednoduché, bez potřeby velkého úsilí, nicméně opak je pravdou. Velmi intenzivním způsobem totiž aktivuje v těle hluboko uložené svaly - ty, které jste možná dosud ani nepoužívali.

- Pilatesovo proroctví zní: po 10 lekcích pocítíte rozdíl, po 20 lekcích uvidíte rozdíl, po 30 lekcích budete mít nové tělo

Vinyasa jóga

Co je to Vinyasa jóga?

Vinyasa znamená pohyb sladěný s dechem. Při vinyase jde tedy zejména o prolnutí dechu /nejčastěji dechu udžají/ s jednotlivými ásanamy /jógovými pozicemi/, je hravá, neboť  lze při ní kombinovat různé styly jógy, a po čase praktikování se stává meditací v pohybu, při kterém dochází k prokrvení, prokysličení a prohřátí celého organismu, zejména hladkého svalstva, orgánů, žláz, rozproudí vnitřní energii těla, a dochází tedy  k celkové regeneraci organismu.

Dech udžají v překladu znamená dech vítězů, dýcháme přes hlasivkovou štěrbinu, tzn. je slyšet "ševelení" vlastního dechu a tím dochází k lepší koncentraci, zahřívá organizmus, pomáhá prohloubit a zklidnit nádech a výdech a tím i naši mysl.

Proč cvičit vinyasa jógu?

lekci proplujeme na vlně svého dechu udžají /dech vítězů/, zapojíme své bandhy /energetické zámky/, posílíme střed těla /hluboký stabilizační systém/ a ostatní svaly, příjemně se protáhneme. Na závěr si užijeme i relaxaci.

Rozvrh

Napište nám

Jméno:
Email:
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel třináct a jedna 
Zpráva:
Odesláním formuláře prohlašuji, že beru na vědomí zpracování osobních údajů (informační povinnost vůči objednateli v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob).

Aktuality

Aktuality dětské kurzy